Korisnicima od nedavno možemo da ponudimo i integracije sa servisima Ministarstva finansija. Na ovaj način se izveštavanja za RINO i Registar zaposlenih rade direktno iz ERP-a Pantheon kao i registracija faktura u servisu CRF.
Korisnicima iz Javnog sektora kao i svim ostalim korisnicima kojima je potrebno, pružamo mogućnost potpunog praćenja realizacije ugovora.
Ostaje još samo malo vremena pre nego što se 50,000-ti PANTHEON korisnik u regionu pridruži Pantheon zajednici.
Kako su brojevi rasli u proteklih 20 godina?
1997 – U ranim danima, cilj je bio da upoznamo kompanije sa ERP software-om koji im omogućava kompletan uvid u poslovanje.
2000 – Pridružilo nam se 1000 korisnika.
2004 – Dostigli smo 5000 korisnika.
2006 – Samo dve godine posle 10,000-ti. korisnik se pridružio PANTHEON zajednici.
2008 – Vrlo brzo smo dostigli cifru od 15,000 korisnika.
2010 – pridružio nam se i 20,000-ti. korisnik.
2013 – Broj 13 za nas nije predstavljao problem, jer smo upravo 2013. godine dostigli broj od 30,000 korisnika PANTHEON-a.
2015 – Slavili smo 40,000 korisnika kao i izlazak nove generacije programa PANTHEON X.
2016 – Na kraju godine smo izrazili dobodošlicu našem 49,000-tom korisniku PANTHEON-a.
2017 – Izgleda da 2017. godina neće biti samo godina slavlja dve decenije postojanja Datalab-a, već i slavlje dobrodošlice 50,000-tog. korisnika.
Naš korisnik ERP-a Pantheon M&M Filter sistem d.o.o. iz Beograda kao uvoznik, zastupnik i distributer rezervnih delova za putnička i teretna vozila Hengst Filter, Dayco, ASSO Filter i dr. odlučio je da svoju ponudu plasira na Web tržište.
Kao siguran i proveren izbor Webshopa za maloprodaju autodelova M&M Filter sistem se odlučio za korišćenje specijalizovanog Quantum Automarket Webshop-a.
U saradnji sa kolegama iz Automarketa integrisali smo Pantheon sa Quantum Webshop-om poštujući pritom sve specifičnosti prodaje auto delova i TecDoc šifriranja.
Integracijom ERP-a Pantheon sa Webshop sistemom za trgovinu autodelovima, omogućili smo automatsko prikazivanje i trenutno ažuriranje cena i količina proizvoda u Webshop sistemu u realnom vremenu, prosleđivanje porudžbina pristiglih u Webshop direktno u ERP sistem.
Naš korisnik ERP-a Pantheon Mayrex d.o.o. iz Beograda, uvoznik i distributer vodećih italijanskih brendova iz oblasti prehrane brine o svojim kupcima.
Kako bi unapredili komercijalni sektor odlučili su se za implementaciju specijalizovanog rešenja za mobilnu prodaju MobileOrder kompanije Esteh.
U saradnji sa kolegama iz Esteha integrisali smo Pantheon sa Esteh MobileOrder sistemom za mobilnu prodaju.
Na ovaj način smo automatizovali i ubrzali proces naručivanja i olakšali posao komercijalistima koji sada mogu brzo i jednostavno da urade narudžbine na terenu pozivajući se na sve ugovorene uslove i rabatnu politiku koja je definisana u ERP-u i sa druge strane budu sigurni da je njihova narudžbina stigla u ERP Pantheon sa svim preciziranim podacima neophodnim za pakovanje, isporuku i fakturisanje.
Naš korisnik ERP-a Pantheon Sterling d.o.o. kao distributer robe vodi računa da pored brze isporuke ima jaku organizaciju skladištenja i dnevno praćenje prodaje. Iz tog razloga su se opredelili za uvođenje specijalizovanih KOLIBRI rešenja za magacinsko poslovanje Kolibri W i mobilnu prodaju Kolibri TM kompanije Micro Business Solutions.
U saradnji sa kolegama iz Micro BS-a integrisali smo ERP Pantheon sa dva Kolibri rešenja, radi bolje komunikacije ljudi na terenu i radnika u magacinu. Kada porudžbenica stigne sa terena, automatski se kroz sistem prosleđuje u Pantheon i u magacin. Magacioneri na Zebra MC 92 PDA uređajima dobijaju informacije o otpremnicama. Ovakvim sistemom smanjeno je potrebno vreme za isporuku poručene robe kupcima, a povećana je preciznost u radu ljudi.
Kolibri TM je sveobuhvatni modul KOLIBRI familije mobilnih rešenja, dizajniran da podrži prodaju, marketing i merchandising direktno na terenu, korišćenjem Android uredjaja. Kolibri W je modul iz Kolibri familije mobilnih rešenja predviđen za rad magacionera, korišćenjem Zebra opreme.
Sterling d.o.o. iz Beograda, naš dugogodišnji klijent i korisnik ERP-a Pantheon kao distributer robe za ličnu higijenu i domaćinstvo ima zavidan renome kod svojih kupaca. Cilj njihove distribucije je da pravi proizvod bude dostavljen u pravo vreme na pravo mesto.
Za potrebe preduzeća Sterling razvili smo dodatni transportni modul u okviru ERP sistema Pantheon koji je namenjen praćenju distribucije robe. Ovim modulom uz izvanrednu unutrašnju organizaciju uspeli su da aktivnom i kvalitetnom distribucijom pokriju veliki broj mesta prodaje, od hiper marketa, cash&charry objekata, preko super i mini marketa, veleprodaja, maloprodaja, do drogerija i parfimerija.
U okviru ovog modula korisnici mogu da definišu rute, vrste dokumenata koje ulaze u obzir pri kreiranju tovarnih listova, definišu i prate statuse dokumenata.
Tovarni listovi u okviru posebne tabele sadrže opšte podatke kao što su broj tovarnog lista, datum, vrsta transporta, ime i prezime vozača, napomene i statusi. Tu su takođe podaci o vozilima kao što su registarski broj, opis vozila, startna kilometraža, krajnja kilometraža, vreme polaska, vreme dolaska.
Kompletan modul je integrisan u sistem i sadrži podatke o povezanim fakturama i otpremnicama iz modula Robe kao i vezane podatke iz šifarnika subjekata i idenata.
Modul za transport je moguće primeniti i dodatno prilagoditi svim korisnicima koji u okviru svoje delatnosti obavljaju distribuciju robe.
Art data d.o.o. i Login sistemi d.o.o. iz Beograda kao novootvoreno preduzeće firme LogIN iz Rijeke u januaru 2017. su potpisale Ugovor o saradnji.
LogIN d.o.o. iz Rijeke kao renomirani proizvođač vrhunskh aplikativnih rešenja postoji već 20 godina na hrvatskom tržištu. Nakon velikog broja uspešnih projekata koje su imali na domaćem tržištu, ove godine će zvanično njihova rešenja biti dostupna i na našem tržištu sa timom za implementaciju i podršku.
Uspešnost i napredak LogIN-a osim pozitivnog trenda rasta i razvoja novih rešenja potvrđuju i brojne nagrade, sertifikati i priznanja. Među njima su priznanja Oracle Certified Professional, Oracle Sales Professional i Oracle Technical Champion kao i priznanje "European Best Newcomer Award" korporacije "Toshiba Global Commerce Solution" koja je dodeljena za razvoj aplikativnog rešenja za samoposlužne blagajne.
Najveća potvrda uspeha LogIN-a su svakako brojni zadovoljni klijenti poput velikih trgovinskih lanaca kao što su Merkator, Plodine, Konzum, Intersport i mnogi drugi.
“Planiramo da u okviru ove partnerske saradnje integrišemo ERP Pantheon sa LogIN-ovim rešenjima. Pre svega se radujemo da ćemo svoju ponudu moći da upotpunimo savremenim rešenjima za trgovine i inovativnim loyality programom i na taj način klijentima pružimo celovita rešenja bazirana na modernim tehnologijama.”, rekla je Tijana Stojanović, direktor Art data.
Više informacija o proizvodima i uslugama preduzeća Login nalaze se na web stranicama LogIN
Art data d.o.o. iz Beograda i Agencija EBA d.o.o. iz Ljubljane su u oktobru 2016. godine potpisale Ugovor o saradnji kojim je Art data d.o.o. zvanično postala implementator EBA DMS rešenja.
EBA, agencija za elektronsko poslovanje, d.o.o., Ljubljana, je osnovana sa ciljem da formira infrastrukturu za brzo, sigurno, jednostavno i cenovno povoljnu razmenu dokumenata između privrednih subjekata.
EBA DMS je celovito rešenje za poslovanje bez papira u kompanijama, organizacijama i računovodstvenim servisima. Uvođenje dokumentacionog sistema EBA DMS korisnicima donosi potpunu kontrolu nad dokumentacijom i procesima u kojima se dokumentacija nalazi. Omogućava efikasnu i jeftinu elektronsku razmenu dokumenata sa poslovnim partnerima i fizičkim licima.Rešenje omogućava integraciju u sve poslovno-informacione sisteme, čime, osim elektronske razmene dokumenata, takođe eliminišemo potrebu za prepisivanjem poslovne dokumentacije (npr. račun) u poslovnu evidenciju. Pored elektronske razmene dokumenata, EBA DMS takođe omogućava skeniranje papirnih dokumenata, automatizaciju mesta prijema i dnevnika primljene i poslate pošte, podršku tokovima rada sa dokumentima, centralizovanu kontrolu nad dokumentima i potpuno elektronsko arhiviranje svih poslovnih dokumenata u kompaniji.
"Radujemo se saradnji sa Agencijom EBA iz Ljubljane. EBA DMS rešenjem koje je integrisano sa Pentheon ERP sistemom će naši klijenti imati novu mogućnost da automatizuju i prate tokove dokumentacije u skladu sa definisanim procesima rada kao i da formiraju sopstvene elektronske arhive što će im omogućiti laku i brzu pretragu i razmenu dokumenata. Sigurna sam da će ovo sjajno rešenje biti u primeni kod velikog broja naših postojećih i budućih klijenata" rekla je Tijana Stojanović,direktor Art data.
Više informacija o EBA DMS rešenju : http://www.eba.si/dokumenti/EBA_DMS_2012_rs.pdf
Ove godine zakon obavezuje sva velika, srednja i mala pravna lica da izveštaje za statističke potrebe i redovne godišnje finansijske izveštaje za 2014. godinu dostavljaju Agenciji isključivo u elektronskom obliku primenom posebnog informacionog sistema Agencije.
Opširnije se možete informisati na internet strani Agencije za privredne registre.
Ukoliko želite da Vam implementiramo nove potrebne obrasce molimo da pošaljete zahtev na e-mail: podrska@art-data.rs