Pogledajte usluge koje Vam nudimo

Konsalting

Uvodjenje informacionog sistema u jednu organizaciju je od vitalnog značaja za njeno poslovanje. Takvom izazovu se mora prići vrlo ozbiljno. Naš tim Senior IT konsultanata je tu da Vam pomogne u tome.

Tokom svakodnevnog obavljanja svog posla, upoznali smo se sa velikim brojem različitih preduzeća. Svako je imalo svoje zahteve i svoje želje, ali im je svima bilo zajedničko to što su spoznali da je za preživljavanje i rast preduzeća neophodno potreban sposoban, prilagodljiv i racionalan informacioni sistem.

Međutim, uvođenje novog informacionog sistema nije jednostavan proces. Da biste ga učinili što manje bolnim potrebno je da imate precizno definisan projekat instalacije.

Isto tako, potrebno je da u Vašem preduzeću odredite osobu koja je kod Vas odgovorna za uvođenje sistema. Iz iskustva znamo da su najuspešnije instalacije bile one gde je naš konsultant zajedno sa odgovornom osobom iz preduzeća korisnika projektovao plan implementacije. Takva organizacija rada smanjuje na minimum mogućnost neuspeha u postavljanju informacionog sistema.

Pored toga, uvođenjem novog informacionog sistema imate priliku da razmislite o reinženjeringu Vašeg preduzeća. Novi informacioni sistem može voditi u smanjenje radnih potreba u jednom segmentu, tako da te resurse možete upotrebiti negde drugde. Na primer, umesto u računovodstvu- u kontroli,a umesto unošenja računa-aktivna prodaja.

Dobar informacioni sistem, zbog automatizacije određenih poslova, pomera ljudske resurse bliže osnovnoj delatnosti preduzeća. IT konsultanti iz Art date pomoći će Vam u tome.

Implementacija ERP-a

Prva faza uvođenja programskog paketa Pantheon™ podrazumeva osnovna podešavanja programa u administratorskoj konzoli, podešavanja šifarnika i postavljanje autorizacija za korisnike.

Sledi definisanje i postavljanje materijalnih tokova poslovanja. U ovoj fazi uvođenja informacionog sistema definišemo skladišta i sve poslovne događaje vezane za njih. Dakle, tu kreiramo dokumenta prijema, izdavanja, prenosa, inventara, promena cene... Nakon toga modifikujemo postojeće ili kreiramo nove ispise na zahtev korisnika.

Ukoliko se Vaše preduzeće bavi proizvodnom delatnošću, u sledećoj fazi definišemo proizvodnju koja u zavisnosti od verzije programskog paketa može biti prosta i složena.

Pošto se finansijski podaci izvode iz materijalnog poslovanja logičan sled događaja jeste podešavanje računovodstva i finansija. U ovoj fazi na već definisanim robnim dokumentima postavljamo šeme knjiženja i određujemo šta će se gde knjižiti. Isto tako podešavamo dokumenta za vođenje osnovnih sredstava i sitnog inventara, njihovu amortizaciju i revalorizaciju.

Ukoliko u Vašem preduzeću želite da vršite i obračun plata pomoću programskog paketa Pantheon™ to je sledeća faza implementacije. Pantheon™ je tako struktuiran da podržava obračune različitih vrsta zarada.

Poslednja faza uvođenja jeste testiranje i kontrola.

Na kraju svake faze implementacije bilo bi poželjno da vođa projekta, zajedno sa odgovornim suporterom i odgovornom osobom iz Vašeg preduzeća, pregleda obavljen rad iz razloga optimizacije uvođenja informacionog sistema.

Obuka

Korisnici poslovno informacionog sistema Pantheon™ predstavljaju njegov sastavni deo, tako da bi njihovo neadekvatno poznavanje rada na njemu i mogućnosti koje on pruža bila nepremostiv problem u njegovom funkcionisanju.

Da bi ste u Vašem svakodnevnom radu efikasno koristili ERP sistem Pantheon™, poželjno je da poznajete sve mogućnosti koje Vam on nudi. Preduzeće Art data Vam nudi obuku u vašem ili našem poslovnom prostoru.

Obuku vrši kvalifikovano lice iz naše službe podrške. Najčešće je to osoba (osobe) koja je u Vašem preduzeću i uvodila informacioni sistem.

Nakon završene obuke bićete u situaciji da samostalno iskoristite sve mogućnosti Pantheon-a koje Vam stoje na raspolaganju pri vođenju i optimizaciji poslovnih porcesa Vašeg preduzeća, bez obzira na njihovu složenost.

Podrška

Korisnicima su za podršku u radu na raspolaganju sledeće mogućnosti :

Podrška na terenu: Podršku na terenu možete zakazati u kancelariji Art data d.o.o. pozivom +381 11 41 41 448 gde ćete sa ljubaznim osobljem ugovoriti prvi slobodan termin koji Vam odgovara. Ukratko ćete izneti razlog poziva kako bi Vam podršku na terenu pružio konsultant najkompetentniji za problematiku iz željene oblasti.

 

RDS podrška: RDS predstavlja pružanje podrške na daljinu a za njegov rad osim Pantheona potreban vam je i Internet. RDS omogućava da se osoba koja vam održava ERP sistem, po potrebi, konektuje na vaš računar, i reši vaš problem iz kancelarije, bez potrebe da dolazi kod Vas. Tako je podrška još efikasnija i brža, a takođe i jeftinija u odnosu na dolazak supportera i njegov rad na terenu.

Za uslugu i korišćenje RDS-a nije Vam potrebno nikakvo predznanje jer je sam proces automaitzovan. Jedino je potrebno da pre nego što zatražite pomoć RDS-om o tome obavestite Vašeg supportera telefonom. Podaci koji se prenose putem RDS-a su zaštićeni (kriptovani SSL postupkom), tako da uvid u podatke jedino može da vidi vaš supporter. Na vaš računar neće biti instaliran ni jedan program, koji bi mogao da omogući zloupotrebu za ulazak u sistem. Na vama je odluka, na koji način će Vaš supporter pristupati podacima.

 

Ticketing: Podšku možete dobiti  putem ticketng sistema tako sto ćete poslati pitanje ili opis problema direktno na našem portalu za ticketing na adresi http://ads.art-data.rs Ticket možete otvoriti i slanjem maila na adresu support@art-data.rs

 

Programiranje

Preduzeća su različita. Vrše različite delatnosti i imaju različite načine poslovanja. To znači da su različiti i zahtevi koje imaju od svog poslovno informacionog sistema.

Zbog toga Pantheon™ ima otvorenu strukturu podataka. Jedini preduslov je poznavanje programskog jezika. Naši programeri su tu da standardno rešenje programskog paketa Pantheon™ prilagode Vašim potrebama.

Neki put je potrebno samo dodati novo polje ili prozor, dok je drugi put potrebno potpuno izmeniti korisnički interface (npr. rad na “touch screen”). Uz otvorenu strukturu podataka i dobrog programera ništa nije nemoguće..

Standardna aplikacija Pantheon™ namenjena je standardnim potrebama i uglavnom zadovoljava zahteve korisnika.

Pa ipak, mnoga preduzeća se odlučuju za dodatna rešenja koja će olakšati upotrebu informacionog sistema i biti prilagođene njihovim specifičnim zahtevima.

Naravno, jedno od rešenja je i pisanje potpuno novog ERP sistema, pravljenog samo za Vaše preduzeće. Međutim, razvoj jedne takve aplikacije trajao bi predugo, a troškovi razvoja bi se merili u milionima.

Zbog toga smatramo da, ukoliko ste zahtevni korisnik, najkvalitetnije, ali i najjeftinije rešenje jeste da standardni programski paket DataLab Pantheon™ nadgradite rešenjima koja će odgovarati Vašoj organizaciji poslovanja.