Korisnicima je za podršku u radu primarno na raspolaganju naš ticketing sistem.
Ticketing: Podšku možete dobiti putem ticketng sistema tako sto ćete poslati pitanje ili opis problema direktno na našem portalu za ticketing na adresi http://ads.art-data.rs Ticket možete otvoriti i slanjem maila na adresu support@art-data.rs
Naši konsultanti će Vam ubrzo dogovoriti ili će Vam uputiti poziv kako bi Vam pružili potrebne inormacije ili na drugi način odgovorili na Vaš zahtev.
Na raspolaganju su i sledeći vidovi podrške :
Podrška na terenu: Podršku na terenu takođe možete zakazati putem ticketa ili slanjem maila na adresu support@art-data.rs tako što ćete sa vođom naše podrške ugovoriti prvi slobodan termin koji Vam odgovara. Ukratko ćete opisati razlog poziva kako bi Vam podršku na terenu pružio konsultant najkompetentniji za problematiku iz željene oblasti.
RDS podrška: RDS predstavlja pružanje podrške na daljinu a za njegov rad osim Pantheona potreban vam je i Internet. RDS omogućava da se osoba koja vam održava ERP sistem, po potrebi, konektuje na vaš računar, i reši vaš problem iz kancelarije, bez potrebe da dolazi kod Vas. Tako je podrška još efikasnija i brža, a takođe i jeftinija u odnosu na dolazak supportera i njegov rad na terenu.
Za uslugu i korišćenje RDS-a nije Vam potrebno nikakvo predznanje jer je sam proces automaitzovan. Jedino je potrebno da pre nego što zatražite pomoć RDS-om o tome obavestite Vašeg supportera puterm ticketa. Podaci koji se prenose putem RDS-a su zaštićeni (kriptovani SSL postupkom), tako da uvid u podatke jedino može da vidi vaš supporter.
Takođe, pružamo podršku i putem drugih programa za daljinski pristup kao što su TeamViewer i AnyDesk.